گرانترین گوشی های موبایل

شماره ۸: Nokia 8800 Arte با الماسهای صورتی

برترین و گرانترین گوشی های تلفن همراه

ساخته شده توسط طلای سفید ۱۸ عیار، و پوشش داده شده توسط ۶۸۰ قطعه الماس درخشان برش خورده با وزن کلی ۲۱٫۵ قیراط به رنگهای صورتی و سفید. الماس آن هم به رنگ صورتی بهترین دوست خانمها است پس فکر می کنم این گوشی از این قاعده مستثنی نبوده و بیشترین طرفدارانش را از میان خانمها داشته است. طراحی این گوشی توسط Peter Aloisson طراح و جواهر ساز معروف اتریشی که شهرت او در طراحی گوشی های گران قیمت زبانزد است صورت گرفته. ‏

برخی ویژگیهای این گوشی شامل دوربین ۳٫۱۵ مگاپیکسلی با فوکوس اتوماتیک و ضبط ویدئو، همخوانی با ۳G، حافظه داخلی ۱G، بلوتوث و ضبط خبرنگاری است. ‏

سال ساخت: ۲۰۰۸ ‏

قیمت تقریبی: $۱۳۴,۰۰۰ ‏


ادامه مطلب ...

HTC WildFire


از نظر ظاهری این گوشی به HTC Desire شباهت دارد ولی پردازنده‌ای که در آن به کار رفته است همانند HTC Hero می‌باشد. نمایشگر آن بهتر از HTC Tattoo است و به طور حتم انتخاب بهتری برای افراد علاقه‌مند به گوشی‌های با صفحه‌ی لمسی و بودجه‌ی محدود است. به گوشی HTC Wildfire از هر زاویه‌ای که بنگریم زیبا و استایلیش به نظر می‌رسد. همانطور که پیش از این نیز گفتیم این مدل شباهت زیادی به برادر بزرگتر خود HTC Desire دارد، ولی ابعاد Wildfire کوچکتر است. در حقیقت در هنگام نگهداری در دست احساس راحتی بیشتری را نسبت به Desire به شما القاء می‌کند. ابعاد این گوشی به اندازه‌ی کافی کوچک هستند که به راحتی در جیب کاربر جای بگیرد. ابعاد این دستگاه 12.9 × 60.4 × 106.8 میلی‌متر می‌باشد. قسمت جلویی گوشی کاملا توسط نمایشگر در بر گرفته شده است که ظاهر جذابی به آن می‌بخشد. در قسمت زیر آن نیز کلیدهای حساس به لمس Home Key, Menu Key, Back Key, Search Key وجود دارند. لوگوی HTC نیز به زیبایی در قسمت بالا و نیز پشت دستگاه درج شده است. این گوشی مجهز به نمایشگر لمسی خازنی 3.2 اینچی می‌باشد. از ویژگی‌های اصلی آن می‌توان به همین قابلیت لمسی، ورودی مولتی تاچ، سنسور شتاب سنج برای چرخش خودکار تصویر، سنسور Proximity برای خاموش کردن خودکار نمایشگر و Track Pad اپتیکال اشاره کرد.
مشخصات کلی :
مشخصات کلی:فرم گوشی : ساده - وزن : با باتری 118 گرم
پردازنده:Qualcomm MSM 7225 528MHz
حافظه:- RAM 384 MB - ROM 512 MB - قابلیت استفاده از کارت حافظه Micro SD
شبکه های ارتباطی:3G - GPRS - WLAN - GPS - Bluetooth
صفحه نمایش:صفحه نمایش لمسی - رنگی TFT Capacitive Touchscreen - اندازه 3.2 اینچ - 320 × 240
دوربین:5.0 مگاپیکسل - فوکوس اتوماتیک - فلاش
امکانات نرم افزاری:سیستم عامل Android نسخه Éclair) With HTC Sense) - جاوا - مایکروسافت آفیس - PDF
سایر مشخصات:رادیو - هنذزفری - باتری 1300 میلی آمپر ساعت - زمان انتظار 480 ساعت - زمان مکالمه 8 ساعت

قیمت : 315000 بدون گارانتی
           359000 گارانتی کامتل

ادامه مطلب ...

Apple iPhone 4-16GB




گوشی Apple iPhone 4 از ویژگی‌ها و فن‌آوری‌های جدا پیشرفته و افسانه‌ای بهره می‌برد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به پردازنده‌ی بسیار قدرتمند A4، دوربین جدید VGA جلویی و دوربین 5 مگاپیکسلی پشتی، طراحی کاملا نوین و نمایشگر لمسی شگفت‌انگیز Retina (دست کم در این مورد مبالغه نمی‌کنیم!) اشاره کرد. شاید بارزترین تغییر در گوشی جدید iPhone را بتوان در طراحی آن دید. به نظر می‌رسد که Apple کاملا در استراتژی اینکه iPhone باید چگونه به نظر برسد و چه احساسی را به کاربر منتقل کند تجدید نظر کرده است و نتیجه فوق‌العاده بوده است.
مشخصات کلی :
مشخصات کلی:فرم گوشی : ساده - وزن : 137 گرم
پردازنده:Apple A4 Processor 1GHz
حافظه:حافظه داخلی 16384 مگابایت - RAM 512 MB
شبکه های ارتباطی:3G - GPRS - WLAN - GPS - Bluetooth
صفحه نمایش:صفحه نمایش لمسی - رنگی LED-Backlit IPS TFT, Capacitive Touchscreen - اندازه 3.5 اینچ - 640 × 960
دوربین:5.0 مگاپیکسل - دوربین مکالمه ویدئویی - فوکوس اتوماتیک - فلاش
امکانات نرم افزاری:سیستم عامل iPhone OS (Mac) نسخه iOS 4
سایر مشخصات:هنذزفری - زمان انتظار 300 ساعت - زمان مکالمه 14 ساعت

قیمت : 955000 تومان
ادامه مطلب ...

Nokia N8


اگر نخواهیم بگوییم که گوشی نوکیا N8 بهترین گوشی ساخت نوکیا تا به این تاریخ می‌باشد، ولی بدون شک جزو یکی از بهترین‌ها است. نخستین ویژگی که در این گوشی همه را به حیرت وا می‌دارد دوربین 12 مگاپیکسلی آن است! هرچند که تجربه نشان می‌دهد افزایش مگاپیکسل دوربین‌های تلفن همراه لزوما به معنای افزایش کیفیت نیست ولی دوربین 12 مگاپیکسلی نوکیا N8 از لنز ساخت کمپانی Carl Zeiss آلمان بهره می‌برد. به محض اینکه تصاویر HD را ضبط کردید می‌توانید با استفاده از خروجی HDMI آن را بر روی HDTV به دوستان خود نشان دهید. تا آن جایی که ما می‌دانیم این نخستین گوشی است که مجهز به چنین پورتی می‌باشد. به راحتی می‌توان تصاویر گرفته شده را بر روی سایت‌های شبکه‌های اجتماعی آپلود کرد و با استفاده از OVI Store ویجت‌های مختلفی را برای آن دانلود نمود. دو ویژگی شگفت‌انگیز بعدی N8 بهره‌مندی از Bluetooth نسخه‌ی 3.0 و نمایشگر لمسی 3.5 اینچی AMOLE Capacitive 16 میلیون رنگ آن می‌باشد. که این ویژگی‌ها نوکیا N8 را به یک گوشی منحصر به فرد تبدیل کرده است.
مشخصات کلی :
مشخصات کلی:فرم گوشی : ساده - وزن : 135 گرم
پردازنده:ARM 11 Processor, 3D Graphics HW accelerator 680MHz
حافظه:حافظه داخلی 16384 مگابایت - RAM 256 MB - ROM 512 MB - قابلیت استفاده از کارت حافظه Micro SD
شبکه های ارتباطی:3G - GPRS - WLAN - GPS - Bluetooth
صفحه نمایش:صفحه نمایش لمسی - رنگی AMOLED Capacitive TouchScreen - اندازه 3.5 اینچ - 360 × 640
دوربین:12.0 مگاپیکسل - دوربین مکالمه ویدئویی - فوکوس اتوماتیک - فلاش
امکانات نرم افزاری:سیستم عامل Symbian نسخه Symbian ^3 - جاوا - مایکروسافت آفیس - PDF
سایر مشخصات:رادیو - هنذزفری - باتری 1200 میلی آمپر ساعت - زمان انتظار 390 ساعت - زمان مکالمه 12:30 ساعت

قیمت : 585000 تومان
ادامه مطلب ...

Sony Ericsson XPERIA X10


Sony Ericsson Xperia X10 یک گوشی 3G با نمایشگر بزرگ و لمسی می‌باشد که با طیف گسترده‌ای از ویژگی‌های ارتباطی و مدیا همراه شده است. این گوشی که پس از مدل موفق Xperia X2 تولید شده، در دو رنگ زیبا و خیره‌کننده‌ی سفید و مشکی موجود می‌باشد. علت اینکه چرا به یک‌باره کمپانی از X2 به X10 جهش اسمی داشته است مشخص نیست؛ احتمالا بدین خاطر بوده که با مدل نوکیا X3 تشابه اسمی پیدا نکند البته Xperia X10 به نام‌های Xperia X3 و Rachaelهم شناخته می‌شود. ابعاد X10 عبارتند از: ضخامت 3.1 سانتی‌متر، عرض 3.6 سانتی‌متر و 9.11 سانتی‌متر ارتفاع آن است، که از ضخامت آن می توان فهمید که با یک گوشی باریک روبرو هستیم.
مشخصات کلی :
مشخصات کلی:فرم گوشی : ساده - وزن : 135 گرم
پردازنده:Qualcomm QSD8250 Snapdragon 1GHz
حافظه:حافظه داخلی 1024 مگابایت - RAM 384 MB - قابلیت استفاده از کارت حافظه Micro SD
شبکه های ارتباطی:3G - GPRS - WLAN - GPS - Bluetooth
صفحه نمایش:صفحه نمایش لمسی - رنگی TFT Capacitive Touchscreen - اندازه 4.0 اینچ - 854 × 480
دوربین:8.0 مگاپیکسل - فوکوس اتوماتیک - فلاش
امکانات نرم افزاری:سیستم عامل Android نسخه OS 1.6 - جاوا - مایکروسافت آفیس - PDF
سایر مشخصات:هنذزفری - باتری 1500 میلی آمپر ساعت - زمان انتظار 415 ساعت - زمان مکالمه 10 ساعت

قیمت : 465000 تومان

ادامه مطلب ...

Sony Ericsson Xperia X8


سونی اریکسون Xperia X8 یک گوشی Smartphone می‌باشد که به سری پر افتخاری تعلق دارد که گوشی‌های Sony Ericsson XPERIA X2, Sony Ericsson XPERIA X10, Sony Ericsson XPERIA X10 Mini و Sony Ericsson XPERIA X10 Mini Pro نیز به آن سری تعلق دارند. این گوشی 3G طراحی بسیار استایلیش و زیبایی دارد و از سیستم عامل Android 1.6V و واسط کاربری لمسی بهره می‌برد. این واسط کاربری را می‌توان به ویجت‌هایی تجهیز کرد که برای مثال بتوان به سرعت به YouTube, Twitter و Facebookدسترسی پیدا کرد. انتخاب‌های زیادی برای استفاده از ویژگی‌های ارتباطی و سرگرمی در این گوشی وجود دارد. یک دوربین 3.2 مگاپیکسلی بر روی این گوشی وجود دارد که توانایی ضبط ویدیویی نیز دارد. فن‌آوری‌های Bluetooth, WiFi, 3G نیز بر روی این گوشی وجود دارد. در ضمن این گوشی با نام Shakira نیز شناخته می‌شود و مجهز به پردازنده‌ی 600MHZ نیز می‌باشد که انجام هر عملی را به سرعت ممکن می‌سازد. این گوشی به رنگ‌های آبی تیره که به سفید می‌گراید، صورتی که به سفید می‌گراید و نقره‌ای که به سفید می‌گراید موجود می‌باشد. نمایشگر لمسی آن کیفیت بسیار بالای 16میلیون رنگ را ارایه می‌کند، چنین تراکمی از پیکسل‌ها، آن را برای مرورگری اینترنت ایده‌آل ساخته است. گوشی Xperia X8 تجربه‌ی بسیار خوبی را در انجام بازی‌ها برای شما رقم می‌زند و در ضمن از گرافیک‌های با کیفیت 3D بر روی واسط کاربری خود بهره می‌برد. پخش کننده‌ی داخلی موسیقی کیفیت بسیار بالایی دارد و از ویژگی‌های PlayNow, MegaBass, TrackID نیز پشتیبانی می‌کند. این گوشی مجهز به ویژگی Timescape می‌باشد که همه‌ی ارتباطات شما با دوستانتان را بدون توجه به اینکه در Twitter™ یا Facebook™ یا جای دیگر باشند بر اساس زمان دسته‌بندی می‌کند. این گوشی از هر دو شبکه ی 2G و 3G پشتیبانی می‌نماید. فن‌آوری‌های GPRS و Class 10, 236.8 Kbps EDGE نیز بر روی آن یافت می‌شوند. فن‌آوری Bluetooth نسخه‌ی 2.1 به همراه A2DP نیز بر روی آن وجود دارد. از دیگر ویژگی اتصالی نیز می‌توان به Micro USB نسخه‌ی 2 اشاره کرد.
مشخصات کلی :
مشخصات کلی:
فرم گوشی : ساده - وزن : 104 گرم
پردازنده:
600MHz
حافظه:
حافظه داخلی 128 مگابایت - قابلیت استفاده از کارت حافظه Micro SD
شبکه های ارتباطی:
3G - GPRS - WLAN - GPS - Bluetooth
صفحه نمایش:
صفحه نمایش لمسی - رنگی TFT Capacitive Touchscreen - اندازه 3.0 اینچ - 480 × 320
دوربین:
3.2 مگاپیکسل
امکانات نرم افزاری:
سیستم عامل Android نسخه (Android OS, v1.6 (Donut - جاوا - مایکروسافت آفیس
سایر مشخصات:
رادیو - هنذزفری - باتری 1200 میلی آمپر ساعت - زمان مکالمه 4:45 ساعت
قیمت : 249000 تومان 

ادامه مطلب ...

HTC Desire HD

مشخصات کلی :
مشخصات کلی:فرم گوشی : ساده - وزن : با باتری 164 گرم
پردازنده:Qualcomm Snapdragon QSD8255 1GHz
حافظه:حافظه داخلی 1536 مگابایت - RAM 768 MB - قابلیت استفاده از کارت حافظه Micro SD
شبکه های ارتباطی:3G - GPRS - WLAN - GPS - Bluetooth
صفحه نمایش:صفحه نمایش لمسی - رنگی LCD Capacitive Touchscreen - اندازه 4.3 اینچ - 480 × 800
دوربین:8.0 مگاپیکسل - فوکوس اتوماتیک - فلاش
امکانات نرم افزاری:سیستم عامل Android نسخه (v2.2 (Froyo - جاوا
سایر مشخصات:رادیو - هنذزفری - باتری 1230 میلی آمپر ساعت - زمان انتظار 490 ساعت - زمان مکالمه 9:15 ساعت

ادامه مطلب ...

پرفروش ترین گوشی های ۲۰۱۰ از نگاه نیلسن

در حالی که آخرین روزهای سال ۲۰۱۰ سپری می شود و تولیدکنندگان گوشی های تلفن همراه کارنامه خود را ورق می زنند، سالی که گذشت یکی از پربارترین سال ها برای بازار تلفن همراه دنیا به شمار می رود.

به گزارش پایگاه خبری فناوری برسام به نقل از موبنا، در طول سال ۲۰۱۰ اپل پیشرفته ترین و باریک ترین گوشی دنیا را با نام آی‌فون ۴ راهی بازار کرد، سامسونگ Galaxy S را به بازار عرضه کرد که بسیاری از کارشناسان معتقدند این گوشی یک سر و گردن از آی‌فون هم پیشرفته تر است، HTC اولین گوشی نسل چهارمی خود را به بازار آورد، سونی اریکسون برای رقابت با اپل و سامسونگ یک گوشی قدرتمند اندروییدی از سری Xperia با شماره X10 در دسترس کاربران قرار داد، موتورولا هم گوشی Droid 2 خود را عرضه کرد و شرکت کانادایی RIM که فقط گوشی هوشمند می سازد اولین گوشی کشویی خود از سری بلک بری با نام مشعل (Torch) را در دسترس کاربران دنیا قرار داد.


ادامه مطلب ...

HD7

مدت زیادی از معرفی Windows Mobile 7 توسط مایکروسافت نمی‌گذرد که این سیستم عامل بر روی گوشی پیشرفته‌ای چون HTC HD7 به کار گرفته شد. این گوشی یکی از بزرگترین گوشی‌های تلفن همراه در بازار می‌باشد و مجهز به نمایشگر بزرگ 4.3 اینچی با رزولوشن 480X800 پیکسل است. همانطور که ممکن است متوجه شده باشید، نمایشگر این گوشی؛ به بزرگی نمایشگر HTC HD2 که به نظر ما بهترین گوشی ویندوز موبایل در بازار تا به این تاریخ بود؛ می‌باشد. هرچند که نمایشگر این گوشی؛ همانند Samsung Omnia 7 یا HTC Nexus one از نوع AMOLED نیست، ولی روشنایی و کیفیت بسیار بالایی را ارایه می‌کند. بنابراین برای تماشای فیلم سینمایی و کار کردن با اینترنت عالی می‌باشد. همانطور که گفتیم HTC HD7 یک گوشی بسیار پیشرفته یا High End می‌باشد که بسیاری از ویژگی‌ها و امکانات برای آن بدیهی هستند. از جمله ویژگی‌های این گوشی می‌توان به پردازنده‌ی 1GHz، حافظه‌ی داخلی 16 گیگابایت، 3G، GPS، WLAN، نمایشگر لمسی خازنی (Capacitive) و دوربین 5 مگاپیکسلی با توانایی ضبط ویدیویی HD اشاره کرد. در ضمن این گوشی یک غول مولتی مدیای همراه می‌باشد!
مشخصات کلی :
مشخصات کلی:
فرم گوشی : ساده - وزن : با باتری 162 گرم
پردازنده:
Qualcomm Snapdragon QSD8250 1GHz
حافظه:
حافظه داخلی 16384 مگابایت - RAM 576 MB - ROM 512 MB
شبکه های ارتباطی:
3G - GPRS - WLAN - GPS - Bluetooth
صفحه نمایش:
صفحه نمایش لمسی - رنگی S-LCD Capacitive Touchscreen - اندازه 4.3 اینچ - 480 × 800
دوربین:
5.0 مگاپیکسل - فوکوس اتوماتیک - فلاش
امکانات نرم افزاری:
سیستم عامل Microsoft Windows Mobile نسخه Windows® Phone OS 7 - جاوا - مایکروسافت آفیس - PDF
سایر مشخصات:
رادیو - هنذزفری - باتری 1230 میلی آمپر ساعت - زمان انتظار 310 ساعت - زمان مکالمه 6:30 ساعت
نام ها دیگر : HTC HD3, HTC Gold, HTC Diamond3, HTC Mondrian
698000 تومان

ادامه مطلب ...